wizytówka google okładka

Weryfikacja wizytówki Google Moja Firma – jak to zrobić?

czas czytania: 9

min

Zadbaj o to, by użytkownicy mieli dostęp do informacji o Twoim biznesie. Dowiedz się, jak skonfigurować wizytówkę Google Moja Firma.

pozyskiwanie klienta przez internet

Jak pozyskać klienta w Internecie? 5 sprawdzonych sposobów

czas czytania: 5

min

Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule podpowiadamy, jak zdobyć klienta przez Internet.

optymalizacja sklepu meblowego

Jakich błędów unikać podczas optymalizacji sklepów internetowych z wyposażeniem wnętrz

czas czytania: 5

min

Rynek sklepów z internetowych z wyposażeniem wnętrz nieustannie się powiększa. Właściciele podejmują szereg działań, by wyróżnić się spośród konkurencji. Jednym z nich jest zwiększenie widoczności strony w sieci. Warto w tym celu zoptymalizować witrynę.

analiza danych

Narzędzia do monitoringu zmian w Google i aktualizacji algorytmów wyszukiwarki

czas czytania: 5

min

Jak sprawdzić, czy wyszukiwarka Google wdrożyła nowy update? Skorzystaj z 7 proponowanych przez nas narzędzi.

local seo

Funkcja wiadomości w Google Moja Firma – otrzymuj SMS-y od klientów!

czas czytania: 5

min

Sprawdź, jak skonfigurować funkcję wiadomości w Google Moja Firma i otrzymuj SMS-y od klientów!

mikromomenty w sprzedaży

Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?

czas czytania: 5

min

Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!

organizacja charytatywna w internecie

5 kroków do skutecznej promocji fundacji i stowarzyszeń

czas czytania: 5

min

Przemyślane działania marketingowe, wsparte procesem pozycjonowania, zapewnią organizacji charytatywnej szereg korzyści. Warto skorzystać z 5 wskazówek, by efektywnie dzielić się z odbiorcami misją i informacjami o działalności fundacji.

księgowość kalkulator

Jak pozyskać klienta? Sposoby na promocję biura rachunkowego

czas czytania: 5

min

Lokalne pozycjonowanie i optymalizacja strony, wizytówka GMF, content marketing i referencje od klientów – to przykłady działań promocyjnych, po które powinny sięgać biura rachunkowe. Prezentujemy kilka skutecznych wskazówek.

sekcja FAQ na stronie internetowej

Jak napisać FAQ? Pytania i odpowiedzi jako element content marketingu

czas czytania: 5

min

Właściciele e-sklepów oraz stron internetowych nierzadko udzielają odpowiedzi na setki tych samych pytań. Sekcja FAQ w serwisie stanowi skuteczne rozwiązanie tego problemu. Jak ją przygotować?

discover google

Jak pozyskać ruch z Google Discover?

czas czytania: 5

min

Czy zwiększanie ruchu na stronę z Google Discover ma sens? Przeczytaj, jak zwiększyć szansę na darmowy ruch.

czym-jest-indexing-google

Problem indeksowania w Google – Indexing API na ratunek

czas czytania: 6

min

Dowiedz się jak w prosty sposób uporządkować indeksowanie swoich stron w Google. Podpowiadamy czym jest Indexing API i jak można je wykorzystać w biznesie.

Co to jest linkowanie?

Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście Google do kwalifikowania linków wychodzących

czas czytania: 5

min

Do tej pory mogliśmy ustawiać atrybut follow lub nofollow w linkach wychodzących ze strony. Google postanowiło wprowadzić 2 nowe rodzaje linków: sponsored i ugc, Wyjaśniamy, kiedy należy je stosować!

pozycjonowanie stron wix

Optymalizacja i pozycjonowanie stron Wix – jakie są możliwości tego systemu CMS?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się nad założenie strony internetowej na Wix? Przejrzeliśmy jego możliwości pod kątem pozycjonowania. Sprawdź, czy warto posiadać na tym systemie CMS serwis.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

Kategorie i tagi na stronie internetowej w służbie SEO – jak tagować, aby nie zaszkodzić pozycjonowaniu

czas czytania: 5

min

Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i jej użyteczność? Oto kilka wskazówek.

content marketing

8 największych błędów copywriterów

czas czytania: 5

min

Copywriterzy nagminnie popełniają 8 podstawowych błędów, pisząc treści SEO. Jesteś ciekawy, czy ich nie popełniasz? Przeczytaj nasz wpis!

elementy strony internetowej

9 skutecznych elementów firmowej strony internetowej

czas czytania: 5

min

Przygotowanie strony internetowej, która będzie konwertowała, wymaga zbadania potrzeb i oczekiwań użytkowników. Poznaj 9 elementów, które decydują o pozyskaniu uwagi klientów!

promocja tłumaczy w internecie

Biuro tłumaczeń widoczne w internecie – promocja usług tłumaczeniowych w sieci

czas czytania: 5

min

Jak zwiększyć widoczność biura tłumaczeń w internecie? Oto kilka wskazówek, jak zaplanować strategię marketingu internetowego dla usług tłumaczeniowych.

Co to jest linkowanie?

Jak wdrożyć linkowanie wewnętrzne na stronie internetowej? Praktyczne wskazówki SEO

czas czytania: 5

min

Przemyślane linkowanie wewnętrzne wspiera proces pozycjonowania strony internetowej, a także sprzyja generowaniu konwersji i zmniejszeniu współczynnika odrzuceń. Podpowiadamy, jak poprawie wdrożyć linkowanie wewnętrzne w obrębie serwisu na kilka sposobów przyjaznych SEO.

content marketing seo

Semantyczne słowa kluczowe – sposób na zagęszczenie treści słowami kluczowymi

czas czytania: 5

min

Semantyczne słowa kluczowe pomagają nasycić treść frazami, które wspomogą pozycjonowanie serwisu bez narażania się na keyword stuffing.

pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie strony na WordPressie – 10 fundamentów

czas czytania: 5

min

WordPress to najpopularniejszy system do tworzenia stron internetowych. Jest jednym z najbardziej przyjaznych systemów dla Google. Pozycjonowanie i optymalizacja strony opartej na WordPresie to bardzo dobre rozwiązanie. Zobacz wszystkie niezbędne kroki przy pozycjonowaniu strony w tym systemie.

google core updates

Jak reagować na core algorithm update? Wskazówki od Google

czas czytania: 5

min

Jeśli Twoja strona ucierpiała po kolejnym core update’cie, koniecznie sprawdź wskazówki od Google. Postaw na poprawę jakości treści i dostarczenie jak najlepszego contentu użytkownikowi!

optymalizacja-core-web-vitals

Jak optymalizować stronę pod Core Web Vitals?

czas czytania: 5

min

Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule podpowiadamy, na jakie elementy strony zwrócić uwagę podczas optymalizacji.

promocja gabinetu dentystycznego

Promocja gabinetu dentystycznego w internecie – pozycjonowanie, social media i AdWords

czas czytania: 5

min

Promocja gabinetu dentystycznego w internecie wymaga kompleksowego podejścia – inwestycji w reklamy AdWords, pozycjonowanie, social media marketing. Ważna jest także obecność na portalach branżowych.

formularz kontaktowy rodo

Formularz kontaktowy zgodny z RODO

czas czytania: 5

min

Dostosowujesz swoją stronę do RODO? Sprawdź, jak przygotować formularz kontaktowy wraz ze zgodami na przetwarzanie danych osobowych!